Klachtenprocedure

Natuurlijk willen wij dat je tevreden bent over ons. Wij zullen er dan ook alles aan doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is je klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als je vindt dat je niet naar behoren bent behandeld door Elzinga Kousen, je niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website of indien je vindt dat je klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kun je je ongenoegen kenbaar maken via info@elzingakousen.nl. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met ons via 074-2507846. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing. 

U kunt uw schriftelijke klacht insturen naar:

Elzinga Kousen

T.a.v. S. Assink

Enschedesestraat 8

7551 EM Hengelo

Je ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnen komen van uw klacht.

  • De klacht wordt in behandeling genomen indien:
  • Je naam/adres/woonplaats en bestelnummer vermeldt staan;
  • De klacht  binnen een tijdsbestek van 2 maanden bij ons heeft gemeld. Als klant zijnde heb je de plicht om binnen 2 maanden een defect o.i.d. te melden.

Van wie en wanneer verneem je de uitspraak? Vanaf het moment van indienen van de klacht, mogen in beginsel niet meer dan 2 weken verstrijken voor je de uitspraak over je klacht hebt ontvangen. Je ontvangt een reactie van ons, zoals je het hebt ingediend: schriftelijk, telefonisch of per mail.Â